Kuzusuannesi Kizlar bebeğim 8 Aralık 2021 doğumlu ama.hersey normal gitseydi 16 Aralik doğumlu olucaktı… bi türlü hesaplaamıyorum:(( bebeğim su an ’da atak haftasında mi ?
sevim_kos Kuzusuannesi 16 aralıkta 40 haftalık olarak doğacaktı ama erken doğdu doğru değil mi. 16 aralıktan itibaren bugüne kadar her haftayı sayın. Şuan doğması gereken tarihe göre 26. haftada. Yani tam atak haftası oluyo. Tabi atak haftası bazen 1-2 hafta şaşabiliyo
Kuzusuannesi sevim_kos aynen doğması gereken 16 aralıkta ama 1 hafta erken geldi yani 8 aralık… Teşekkürler Cemil nickinizi görünce çok mutlu oldum birden nostalji oldu…:)
sevim_kos Kuzusuannesi 😄 rica ederim. Sevdiğim bi dizinin sevdiğim bi karakteriydi. Muhabbet kuşumuzun adı da cemil. Pencere koluna konup aşşağıya bakmayı çok seviyo diye 😄