Kızlar, 10. Ayımıza girdik ama beraberinde dertlerle geldi resmen 🥲 inanılmaz uyku reddi var , şöyle söylim bizim uyanma saatimiz 8’dir. Oyun oynarız biraz babayla vakit sonra kahvaltı biraz daha oyun derken 11 gibi uyur bu uykusunda sorun yok genelde biberonunu veririm mamasını içerken uyur. 1 gibi uyanır oyun yemek vs derken saat 5 veya 6 gibi uykusu gelir yine mamasını verir yatırırım maması bitene kadar uyuyor sonra gözleri kapalı ağlamaya başlıyo bi şekilde uykuya geçemiyor dönüp kalkmaya çalışıyo ama gözleri kapalı ve gecede aynısını yapıyor ne denesem yinede reddediyo en son sallamak zorunda kalıyorum napıcam bilemedim bu arada üsttende diş geliyor o yüzden mi geçemiyor uykuya anlamadım tekrar sallanmaya alışmasınıda istemiyorum