Aydasnaime Merhaba anneler benim kızım 11 aylık yedi buçuk aylıkken alt iki dişlerini çıkardı ama aradan 4 ay geçti üstler hala çıkmadı. Sebebi ne olabilir sizce
Wanderlust Aydasnaime hic bir sebebi olamaz her bebek farkli cikarir internette yazanlar ortalama aylardir endise etmeyin 18.aya kadar hic dis cikarmamasi dahi normal kabul ediliyor