Seyhanmin bende birebir aynı problemi yaşadım sütün var canını sıkma bende sütüm yok sanıyordum ama hastanenin elektrikli süt sağma makinesiyle çıkartmaya çalıştım hiç pes etmedim uç çıktı ama kalındı bebeğim emmedi silikon uçla denedim onuda alamadı bu süreçte sağarak verdim sen sakın pes etme elbette bebeğin alacak petibör bisküvi yiyebilir,rezene çayı içebilirsin