Özel aşılar uçmuş durumda ne yazikki.gecen ay 577 liraya kızıma özel nimenrix yaptırdım arkadaşım için rotayı sorduğumda 495 demişti doktorumuz 2 yaşta bexsero yaptircaksin dedi o daha geçen ay 700du benim kız 2 yasa gelesiye şuan 16 aylık 1000olucak herhalde😏