Hira_Beren kızım severek yedi ishal kabız yapmadı gaz yapmadı. Fayda derken kan değerlerini bilemiyorum kızımın ama gelişimi gayet iyi. Kilosu zaten iyiydi bi de günde 1 ya da 2 kez içiyor o yüzden kiloya katkısı nasıl bilmiyorum. Sadece emiyo muydu bebişiniz? Doktoru kilo için ne diyor kaşık maması filan var ya hipp in 4+ olanlar organik denediniz mi