Merhaba iyi akşamlar anneler size merak ettiğim bir konuyu soracaktım.
Kızım 7,5 aylık dün diyetisyen eşliğinde diyete başladım verilmesi gereken 10 kg var artı olarak 30 dk leslie yapıyorum yürüyüş yapabilirsem yürüyüşlede destekliyorum bayrama kadar 5 kg verebilir miyim aranızda yapan var mı ?? Metabolizmamda biraz yavaş çalışıyormuş 1300 lerde falan böyle olup zayıflayanınız var mı acaba