Busraa34 öncelikle hislerini değiştir. Yorulacaksın sıkılacaksın bunalacaksın daralacaksın binlerce bunları kabul et. Kabullenmen lazım aşırı fedakarlığı uykusuzluğu yorgunluğu eski özgür günlerine olan özlemi. Ve o ilk zamanlardaki buhranlar geçiyor , güzel günler göreceğim die kendini motive et. GüZel günler başladıkça sıkılmalar bunalımlar geçiyor 👍🏻Hareketlendikçe yorulup daha iyi uyuyorlar mesela sana işlerini rahat yapmaya yada dinlenmeye vakit kalıyor . Geceleri daha güzel uyuyacagın için tahammülün de artacak herseye. Ama ara sıra destek almayı unutma. Yani ya ailen gelsin ya sen ailenin yanına git Arada . Çünkü bunlar ara gazı olucak sana 😊mesela ben uzun zamandır akşam 9-10 dan sonra ayaklarımı uzatıp keyif yapıyorum😍 geceleri sık uyansalar bile daha uzun süre derin uyuyorlar 😉