DerenGrkemYetiker Yasemin48 biz aldık gayet güzel renkleri çok canlı. Tabi içine de 150 liraya yatak aldık.
sevcan e bebekten alıcaktm park yatak hedıye geldı alamadm ama joıe nın yatağı cok hosuma gtmıstı mağzalarda satılanlarda pek bı ozellık olmuo sadece ılerde oyun parkı oluo okadr ama e bebektekılern donencesıde cok guzel ve baze ındırm oluo 700 tllık yatak 300 e dusmustu bıkere alıcaksanz ordan alın derım..
Pelrenc Ben almıştım hamileyken hem sen 100 kiran gibi komik bir fiyata.tabi şimdi benim aldığıma zam gelmiştir ama gayet memnunum. Özel bir markanın falan değil. Rengarenk bir yatak.dönencdsi vs bile var ben çok para verilmemesi taraftarıyım.ama odanıza alıp orada yatıracaksanız yani devamlı kullanacaksanız tabi daha kaliteli bir şey bakın derim daha uzun dayanması açısından