Mehtap38 Benim bebegimde süt alerjisi cıktı…..Tek belirtisi gazdı…Ama 8 gündür gündüz burun akıntısı gece de burun tıkanıklıgı oluyor…Bugün Rhinfant burun spreyi kullandım..Oglum 17 bucuk aylık bu spreyi kullanmamda sıkıntı olur mu? Siz ne kullanıyorsunuz?
Mehtap38 hates123 Kimse yazmamıs… Siz bu konuda baska post acabilirsiniz…Belki bu sekilde daha cok gören olur…