Annem 4 gündür yoğun bakımda doktor beyin damarının bir kısmı tıkanmış diyor sol tarafı da tutmuyormuş fizik tedavisi demiş. Kanı aşırı düşükmüş yükselmiyormuş ilacı yükselttikleri halde. Düzelirmi eski haline dönermi yakının başına gelen oldumu bu rahatsızlık. Çok korkuyoruz. Dualarınızı da esirgemeyin sağlığına kavuşsun annem ağzımızın tadı tuzu kalmadı. 😥