Selam kızlar bebiş 13 aylık doğduğunda arka kafası çok şişti gittikçe bir tarafı basık diğer tarafı şiş kaldı. 2 aylıkken gidip düz kafa yastığı aldm. Bugüne kadar geçti sandım. Saci uzundu. Kestirdim kendini belli etti. Ne yapsam hangi bölüme götürsem geçer mi zamanla