Oğlum bugün tam 1 yaş 3 günlük ve bir tane bile diş çıkarmadı. Aşımız vardı sağlık ocağına gittik. Doktor baya korkuttu beni. Bi çocuk doktoruna götürün normal değil bu zamana kadar çıkarmaması dedi. Başka herhangi bir gerilik farkettiniz mi falan dedi. Sizce normal mi bu zamana kadar çıkmaması. Ya da sebepleri ne olabilir aklım çok karıştı