gokanlam3 aynı hatayı aynı duygularla ben de yaptım sevgili anne, 10 aylık oldu, kızımın bozduğum uyku düzenini hala düzeltemedim. Sadece bir kere uyanıp emip uyuyordu, ben gece iki kere daha çocuğumu uyandırıp emziriyordum. Doktor da yapma etme kurcalama dedi, dinlemedim.