Hayir tabikide kötü bir Anne degilsin sadece insanin bazen insanin sinirlerim cok yiprana biliyor benim oglumda bütün gün herseye agliyor valla bagirdim yeter sus artik diye iki kdakika sonra birlikde sarki söyledik ve oynadik insanin elinde olmuyor bazen bende cok pisman oluyorum 🥴