19972017 Kızlar oğlum 5e girdi yeni 2017 doğumlu eylülde anasınıfı vermek istiyorum 5 yaş gidiyor değilmi
Fenty 19972017 4 yaşında şuan temmuzda kayıtlar başlıyormuş bu sene alıyorlar. Sizi de alırlar tabii.
calikusuu 19972017 36 aylıktan itibaren alımlar başlıyor ama devlet okulları genelde çok küçük diye almıyor. 48. ayını doldurduysa ve istediğiniz okulda 4 yaş grubu varsa kaydettirebilirsiniz.
SeninAnnenBirMelektiYavrm calikusuu bizim devlet okulu 36 ay da alıyor okuluna göre değişiyor demekki
calikusuu SeninAnnenBirMelektiYavrm Olabilir bizim burda almıyorlar kızımı göndermek istediğimde 4-5 okul 48 ay şart dedi.