Herkese selam. 1 aylik bebeğim var. Gaz icin neler yaptınız? Benim bebegim gazından dolayı hep meme de kalmak istiyor ve yatagina koydugumuz an uyaniyor uyumuyor. Gozleri kipkirmizi uykusuzluktan. Gaz damlasi kullaniyorum rezene verdim kimyon verdim ama hala ayni. Tecrübeleriniz nelerdir?