Bir bucuk aylık bebegim var havalarda sıcak ama sabaha karşı bir serinlik oluyor uyurken bebeğimi nasıl giydirmeliyim bir türlü üşümez diyemiyorum üşüyecek diye düşünüyorum hep. Kısa kollu giydirsem yatırırken kolları açık kalıyor ince bir sey örtütorum üstüne açıyor. Uyku tulumum yok. Kundak yapsam pek sevmiyor ne yapsam şaşırdım.
Bende uzun kol alt üst pijama giydiriyorum zıbını oluyo üstüne ince müslin. Sıcaklıyormudur acaba bu seferde 😔 ev Antalya da 24 25 derece evin içi