MelekRavzam Kızlar kullandığınız ürün gerçekten kaliteli ise yazar mısınız değilseniz de neyden değilsiniz ceyizim için alicam iyisi olsun istiyorum
Fenty MelekRavzam Maddi olarak sıkıntı olmazsa eğer schafer nostalgie öneririm hem tost hem waffle yapıyor ben çok memnunum.
Oli MelekRavzam benimki bekonun tablasında cikiyor temizligi kolay tostun pişmesi de fena degil iyi sayilir. İzgaraya da dönüşebilir. Fakat döküm tost makineleri daha iyiymis onlarin temizligi zor ama lezzet ve uzun ömürlük olmasi bakimindan da onu cok tavsiye ediyorlar.
oksitosin MelekRavzam korkmaz castron benimki şuanda gayet memnunum, plakaları çıkıyor makinada yıkanabiliyor, 180 derece açılabiliyor.
hellomom Bizde breville var, çok memnunum ama temizliği zor oluyor, tablası çıkmıyor. Ben alalı 6 sene oldu, o zaman döküm olup tablası çıkan yoktu bekli tablası çıkan varsa iyi olur ama döküm alın derim..
bambiii MelekRavzam ben tefal Grill gourmet aldım inanılmaz memnunum .sanırım çook uzun süre kullanırım
MelekRavzam bambiii işte düşündüğüm buydu uzun süredir emin olmak istedim burda diyen olur mu demiştim
bambiii MelekRavzam ben memnunum çok hızlı ısınıyor, temizlemesi kolay, biraz ağır ama ben tezgah üstünde tutuyorum çünkü biz çok kullanıyoruz.