Nazendem1 12 günlük bebeğim var emzirdiğim esnada kendini kasıp eniden ağlamaya başlıyor memeyi bırakıyor ama bu devamlı oluyor ne zaman emzirsem aynı şey oluyor. Buna çözüm olarak ne önerirsiniz
asiltonunmommysi Nazendem1 öncesinde gaz çıkartmanı emzirirken ara verip gaz çıkartmanı sonrasında da gaz çıkartmanı öneririm. Yediklerine de dikkat et mutlaka hafif şeyler ye 2 ay falan
Cirkinfasulyeninannesi Nazendem1 Anne sütüne alerjisi olabilir mi? Kuzenimin bebeği de emzirirken morarıyormuş alerjisi çıktı emzirmeyi bırakıp mamaya başladılar
Ezgiogrtmn Nazendem1 Emzirmeden oncede gaz olup olmadığını kontrol etmek gerekir böylece varsa Gazi çıkarırsanız daha rahat emer
Nazendem1 asiltonunmommysi gaz çıkarmaya zaman tanımıyor bir memedeyken daha diğerine geçmemişken gazı oluşuyor ara verip tekrar aynı memeden devam ediyoruz kaç kez gaz çıkardığımı sayamıyorum bile