2cocukannesi__ ilk doğduğundan beri kendi beşiğinde uyur hep kızım 6. Ayındada odasını ayırdım taa ki sabaha karşı 4-6 arası uyanır çoğunlukla, bazen geri sallasam da veya mamada versem uyumadığı oluyor bir kaç kere yanımıza alıp yatırmıştım ona alıştı eğer uyanırsa çoğunlukla yanımızda uyumaya devam ediyor.😅 o yüzden bence benimser kızımda 10 aylık