TosbiginnnAnnesii ablamın oğlu öyleydi, inan taşımaktan kolum ağrıyordu. Yürüme diş ve sonraki dönemlerde az yer oldu, şu an 3 yaşında doğru dürüst yemez , nasıl yaşıyor diye hayret ediyorum. Sonra iyi ki bebeklikt iyi besledin sürekli süt vermekle iyi yaptın diyorum ablama 😄 aanne sütüyle alınan kiloya fazla takılmayın, özellikle diş dönemlerinde istahsz oluyorlar, uyku düzenleri bozuluyor. Kilo kaybı oluyor ister istemez