Şu ana kadar hiç mama vermedim sadece emiyor ve şu an ek gıda alıyor, ama verimli emmiyor gündüzleri geceleri uyurken sorun yok ama gündüz ağlıyor ben zorla yada biraz sakinleştirip emziriyorum. Dışarda yabancı ortamlar da çok sıkıntı yaşıyoruz acaba mamaya başlasam mi? Gece uyumadan önce ve dışarda emmediği zamanlar da vermek için ne yapmalıyım