eylul13 Güzel anneler mama sandalyesi bakıyorum sizden de fikir almak istedim .Sizler hangisinden memnunsunuz açıkcası çok yer kaplamasını istemiyorum malum evler küçük yardımcı olur musunuz ? 😍
Emine eylul13 çok para vermeyelim deyip e bebekte olandan aldık ama sağlam değil çok hafif düşme tehlikesi oluyor bi yandan da fazla oturmak istemiyorlar çok para vermeye gerek var mı 🤷♀️ Ama ikea antilop olan daha sağlam sanki
Esiladuru eylul13 ben pilsanin mama sandalyesini aldim buyuk olanlardan vardi yuksekligi ayarlanan mama sandalyesini kullanamadik kucuk aldim zaten cocuk durmuyor hareketli sizede tavsiye ederim plastik alin e bebekte felan var 80 tl gibi bir fiyati vardi
Tuba eylul13 joie mimzy lx kullanıyorum çok memnunum fakat çok yer kaplıyor. katlanabiliyor ama yer kaplamaması için