Elifsu canım bizde 1 aydır var isilik doktora götürdüm zamanla geçer dedi ilaç vermedi. Sıcak tutuyosundur dediler tutmadığıma eminim biraz araştırdım kendisini çok kasan bebeklerdede oluyormuş bizimki sürekli bi ıkınma halinde zaten. Şimdi yeni yeni geçiyor gibi