Nehir16busra Çorapların lastik yerleri kesiyor iz yapıyor bir çorapta denemek için lastikleri kestim ama makineye atınca tel tel açıldılar hep. Nasıl gevşetebilirim lastikleri öneriniz var mı
mimikkralicesi Nehir16busra bende hangi corabı giydirsem bebeğime iz yapıyor birsürü süslü çoraplar almıştım hiçbirini giydiremiyorum bende kesmeyi dusundum ama deforme olur diye yapmadım bekleyim burada umarım bi çözümü vardır
Nehir16busra mimikkralicesi evet bende giydiremiyorum bir sürü var iz yapmayan çorap varmış galiba ama bilmiyordum aldım böyle de kullanılmıyor inşaallah bir önerisi olan çıkar
Noname21 mimikkralicesi az keseceksin iki yakından azicik kes o zaman öyle olmaz. Ben hep kesiyorum 2 bucuk yasinda
Nehir16busra Noname21 ben içten lastikleri var oraları kestim ama hep çıktılar yıkanınca tel tel oldular
Noname21 Nehir16busra ben direk dışından azicik kesiyorum tel tel olmuyor. Birde nerden marka çorap aldıysam lastik izi oluyor esim dandik ir yerden bir sürü çorap almış yapmıyor lastik izj