btlakn44 Kızlar kızım üç buçuk aylık bir haftadır falan kolu su toplamış gibi duruyordu biraz öncede banyo yaptırdım baktım sarı akıntı geliyor sizce normal mi başına gelen var mı
Gzd btlakn44 2. Ay yapılan aşıysa normal cnm iltihaplanma gibi akıntı oluyo sonra kabuk bağlayıp iz kalıyo
EsraKerimm btlakn44 aşının vücuda işlediğini işaret ediyor dikkat edin sıkmayın çok uğraşmayın yarayla