Esraaa55 çoğu doktor verilir diyo bazıları verilmez diyo. Havalar çok sıcak bence verin. Terle de su kaybediyodur vücudu. Mama biraz şekerli olduğu için. Ben anne sütüyle beslediğim halde günde bi kaç çay kaşığı veriyodum su. Zaten su vermeyin deme sebebi zararı olduğu için değil. Midesi suyla dolup beslenmesi aksamasın diye. Az verince sorun olmaz. Havalardan dolayı susuyo da olabilir iki mama arasında