Hanımlar merhaba. 5 ay 3 günlük olduk ama nerdeyse haftalardır süren 4.ay atağımız bitmek tükenmek bilmedi. Bilmiyorum Kaç gün Oldu sürekli ağlama sürekli kucak isteme sürekli huzursuzluk artık sabrımın son demlerindeyim iyice tükenmiş durumdayım. 4.ayımız bitti 5 e girdik biter belki düzene girer dedim ama sanki gün geçtikçe daha çok ağlıyor. Önceleri bırakırdım eline bir oyuncak onunla uğraşırdı, televizyonun renkleri dikkatini çekerdi izlerdi artım hiçbirşey fayda etmez oldu. Ne olur bu durumlardan geçen anneler bana akıl verin 🙏🏻 Ne zamana kadar sürecek, bitecek mi yoksa daha huzursuz günler beni mi bekliyor 🤦♀️