Kızlar gün içerisinde bebeğinizi kucağınıza alıp gezdiriyormusunuz bunu ne sıklıkla yapıyorsunuz? Ben bebeğim uslu dursada annelik iç güdüsüyle heralde yatmasına üzülüp (3 aylık) kucağıma alıp gezdiriyorum normalde hem oyun halısı hem müzikli anakucağı var onlarada koyuyorum sonra bakıyorum 15 dk durmuş hemen kucağıma alıyorum yine 🤣 herkesde duran cocugu niye kucağına alıp yoruyorsun kendini ağlamadığı sürece alma diyor haklılar aslında cunku gece yattığımda elim belim ağrıyor öyle hafifte değil 10 kilo taşıyorum kollarımda 🤣