saimeenurr Selam anneler bebeğim 3.5 aylık yastığa koyduğumda kafasını kaldırarak kuvvetlice öne eğiliyor annem geyreği batar öyle yaptırma yastığa yatırma dedi sizce erken mi bunun için yada olur öyle bişey siz ne zaman arkasına yastık koyarak yatırdınjz
deniz-95 saimeenurr bizimki de 2 buçuk aylıkken yapıyordu. 3 buçuk aylıkken hafif hafif oturtmaya başladık dizimizde. O da oturmak istiyor muhtemelen.
balyanak53 saimeenurr bebek reflü yatağında yatırıyorum aslında yastık pek tavsiye edilmiyor. Reflü yatağı tavsiye ederim hem düz hem kafası yüksekte yatmış oluyor. Genel pediatri doktoru tavsiye etmişti
sarmaliklahana saimeenurr benım kızımda öyleydi yastıga yaptırırdım ama belinden yukarı yastık da olurdu ve bebek yastogı bayaaa yumusak yani. Bende 3.5 yaşıkken az az kucagımda oturtuyoduk. Bebek kendisi sinyal veriyor zaten herşey için. Bir yeri acısa batsa agrısa yapmaz öyle rahatsız olur. Belli ki kalkmak istiyor bence 😇
tugbademir saimeenurr yastık için çok erken 2 yaşından önce omurilik gelişimi için asla tavsiye edilmiyor
saimeenurr deniz-95 bende öyle düşünüyorm ilk bebeğim pek bilmiyrm en ufak şeyde içime bir şüphe düşüyor
saimeenurr sarmaliklahana evet çok şiddetli şekilde kafasını kaldırıyor neredeyse geri yatırmasam pat diye oyuruvercek yatırınca da geri sinirleniyor
saimeenurr tugbademir yok yastıkta yatırmıyorum tabikide gün içerisinde biraz kafasını yüksekte tutmak amacıyla 5 dakika kadar yatırıyorum sadece