Miracimmm Kızlar size bişey sorycam ben küçük tuvaletimi yaparkeb çok ağrı çekiyorum çok ağrıyor çok kötü oluyorum bide afedersiniz ama ilişkiye girerken yanma oluyor neden böyle oluyor bilen var mı yaşayan var mı acaba
Bebegimm1 Miracimmm enfeksiyon olabilir bende iliski esnasinda olurdu doktor krem vermisti ama gecmemisti hamileyken yine olmustu bu sefer mantar olarak ilerlemisti fitil yazmisti tamamen gecirmisti.birde iliskiye girmeyin iyilesene kadar eşinize de bulasabilir.sizinki gecse bile bu sefer esinizden yine size gecebilir.doktora gidin ilaci duzenli kullanin gecer
maniera Miracimmm kum döküyor olabilirsin bende geçen kum döktüm yanma oluyor idrar testi ver bence hemen
BuzluKahve Miracimmm veremez. Muhtemelen antibiyotik kullanmanız gerek. Bulunduğunuz yerde doktora gidin
Utkucan Miracimmm veremez ne farkeder bi hastaneye gidin niye gidemiyorsunuz enfeksiyon ne kadar ilerlemiş ona göre iğne yazabilir sadece antibiyotik yazabilir yani geç bile kalmışsınız belli ki uzun süredir böyle idare ediyorsunuz
Miracimmm Utkucan evet malesef öyle canim iki çocuğum var bakacak kimsem yoktu eşim de uzun yola gitti o yüzden gidemedim
Henakiz Sistit de olabilir bir bakteri enfeksiyonu da olabilir. İhmal etmeyin bakteriyse gün geçtikçe güçleniyor. Ben tam 12 antibiyotik iğnesiyle toparlayabilmiştim. İhmale gelmez. Ayrıca enfeksiyonsa eşinize de bulaşabilir.
Utkucan Miracimmm giderek artar o çok daha kötü duruma düşersin ya çocuklarla git eşinede bulaşır birde yani