Merhabalar. Kızlar 17 aylık oğlum, adına her zaman bakmıyor, yuvarlak cisimler çok dikkatini çekiyor. Her şeyi döndürmeye çalışıyor ve hareketler, ışıklar çok dikkatini çekiyor. Sürekli anlamsız heceler söylüyor ancak bilinçli anne- baba demiyor. Getir diyorum, ver diyorum asla yapmıyor, anlamıyor gibi hatta bunları. Ama gel desem geliyor mesela. Göz teması çok iyi. Çocuk psikiyatrisine götürdük, hafif otizm belirtileri var dedi. Şu an özel eğitime başladık. Ancak ben neler yapabilirim, bu durumu yaşayan var mı? Evde sürekli dikkatini çekmeye çalışıyorum ancak asla oyuncakları amacına uygun kullanmıyor. Eline ne versek çevirmeye çalışıyor. Başına gelen varsa nolur yardımcı olsun