Melek11111 milletsanaseymiolacak 2 aylık çektırdım .çektirmeyip büyüyünce topal olan insanlar var mutlaka çektırın
Elifinannesii_ Çektirdik görünürde bişey yoktu ama kalçası oturmamış 2 ay çift bez . Önemli mutlaka çektirin
Gokturksmama milletsanaseymiolacak Evet çektirdim 14 haziranda tam 30 günlük olunca. Kısacık çabucak bir işlem. Şükür bir problem çıkmadı
Elifkskl milletsanaseymiolacak 2 aylıkken çektirdik. 12 yaşında görümcemin çektirmemişler yürümeye başladığında toplladığını görünce götürmüşler çıkıklık varmış. Kaç kez ameliyat olmuş. Önemli bence çekilmesi Lazım.
Deletedmom_54 milletsanaseymiolacak 3. Ayına girmeye yakın çektirdim doğum yaptığım hastanede 700 e geliyordu bende devlette çektirdim oda 3. Ayını buldu sıra çok olduğu için çok şükür bı sıkıntı cıkmadı
Deniiz Mutlaka çektirin. Kız kardeşim 3 kere ameliyat oldu o yüzden. Yürümeye başlayınca Annem fark etti. Bebekliği hastanede alçılarla ameliyatlarla geçti.
gunbaharrrrr milletsanaseymiolacak 2 ay 24 günlüğüz bugın çektirdik atlanmaması gereken bir kontrol bence
Deletedmom_54 Zehra-Beren çocuk doktoruna randevu aldım orası önce muayene etti sonra ultrason bölümüne yönlendirdi ordan tarif verdiler neredeyse 1 buçuk ay sonrasına çok doluymuş verdikleri tarihte gidip çektirdim