Hyz mecbur bekleyeceksiniz çünkü aksi sonuç vermeyecektir 😂 hatta hekimler kimyasal gebelik olup da hayal kırıklığına uğrama ihtimaline karşı adet geçtikten 10 gün sonra derler kesin sonuçlar için ama tabi ki anladığım kadarıyla sizde o sabır yok haklı olarak 😂