Babyarask sağolun. Geçer geçiyor ben en dibi gördüm 23 olmuştu. Bin şükür bugüne. En baş herkes mama ver süt gelene kadar aç kalmasin dediği halde ben Dr dinleyip vermediğim için böyle çok arttı aç kaldı yavrum. Elhamdülillah rengi açıldı kilo aldı sarılık gitti çocuk bambaşka oldu bin şükür. Sabır edin. Zaten ilk 10 gün beyne zarar vermemesi için hastanede müdahale edilmiş yatmışsa korkmayın Allah’ın izniyle