Meva_kus1 Selam anneler, bebeğim 15 günlük oldu. Bir göğsüm çok kötü durumda yara. Başı yarık yarık beyazlıklar var. Birçok şey kullandım fayda göremedim. Emzirirken ölüyorum resmen. Ne önerirsiniz? Yaşayanlar var mı?
Deletedmom737383 Meva_kus1 Kesinlikle ayva çekirdeği jeli Google bak canım orda wideolu var yap evde sür çok rahatlarsın
Sedaaras09 İlk oğlumda oldu lansinoh kullandım fayda etmedi daha bir sürü şey kullandım saymaya gerek yok şimdi evinde alovere varsa kopar jelini sür 1 2 saat sonra hindist.cebizi yağı sür çok fayda göreceksin ben çok çektim 1 ay boyunca ama bunları öğrenince 1 hafta demeden geçti geçmiş olsn
Haaniifeee77 Benimde öyleydi neler kullandıysam fayda etmedi, sürekli kendi sütümü sürüp nemli tuttum yavaş yavaş azalarak iyileşti. Birde sürekli açık dursun göğüsleriniz havalandırmakta fayda ediyor