2205yasemin Diyetisyenle görüşmeye başladım, verdiği talimatlara elimden geldiğince uymaya çalıştım.
İki öğün besleniyorum, sabah mutlaka 30 dk yürüyüş veya kardiyo yapıyorum güne başlarken.
wonderwoman Yansıyor ama şöyle bir durum var, yaşanan incelme daha çok belli ediyor.
İncelmeye bakınca daha çok kilo gitmesi gerekiyormuş gibi geliyor.