Busevedat2501 ben psikologum özel eğitimde de çalıştım. Normalde 16 aylıkken tanı konmuyordu otizm için. Önceden 3 yaştı sonradan 3 yaş gec olduğu için 2 yaşında tanı almaya başladı diye biliyorum ama özel eğitimden çıktıktan sonra çok takip etmediğim için sizi yanlış yönlendirmek istemiyorum. Atipik otizm iyi bir özel eğitimle duzelebiliyor. Aslında erken tanı bu yüzden önemli. Özel eğitime ne kadar erken başlarsanız bebeğiniz o kadar hızlı ilerleme kaydeder. Bunu aksatmayın. Bir de TV, telefon ve tabletten uzak tutun. O aylarda uyaran eksikliği de otizm benzeri semptomlara sebep olabiliyor. Onunla bol bol konuşun, kitap okuyun sizi dinlemedigini düşündüğünüz anlarda bile konuşun. YouTube da da güzel etkinlikler var. Onları izleyip uygulayabilirsiniz. Güzel bir eğitimle bebeğiniz duzelecektir emin olun. Yeter ki ekrandan uzak tutup onunla bol bol iletişim kurun🤗