Sinirimden çatliyciğm a dostlar bilindik bi markanın kolay tarama göz yakmayan şampuanını aldım 3. Seferde göz yaktığını anladık bu ara kızım diğer 2 sinde can hıraş agladı bende havalar ısındı cok yıkıyoruz sevmiyor diye sandım cünkü normal de de sevmiyor yüzüne su gelsin. 3. De anladım göz yaktıgını kendi üstümde de denedin 1 saati gececek gözümdeki yanma ve batma anca gececek ki ben öyle cok tutmadın gözümde yaktıgını anladığım an direk yıkadım. Sizin kullandığınız göz yakmadığını emin oldugunuz bi marka var mı? Ben migrosun minnies falan kullandım öncesinde yeni doğan kullanıyordum.