LadyNiss Kızlar selam, Bebeğim iki buçuk aylık. Sürekli elini emiyor ve bu nedenle eli hep soğuk.. Uykudayken de elini emmeye çalıştığı ve bundan dolayı uyandığı oluyor. Var mı çözüm önerisi olan anneler ?
333 LadyNiss bu durumu çözecek bir şey yok doğal bir süreç ellerini tanıyor engellemeyin lütfen 5 6 aya kadar eller ağızda sonra tanıdığı nesneleri ağıza alır sonra ayak parmağını BİLE ağzına sokar. Bebeklerin doğal gelişim süreçlerine müdahele ediyorsunuz sonra yok otizm çıktı çok şu yok bu rahat bırakın bebekleri emsin elini ne olacak !!
Wanderlust LadyNiss ilk aylar eller ayaklar soguk olur cunku kan dolasimi tam oralara gitmez ayrica elleri emmesi dogal surec cozum aramaniz gerekmez ellerini kesfediyor engellememeniz lazim ileride ayaklarini da sokucak suan oral donemde herseyi agzina goturucek ileride verdiginiz her nesneyi de bunlar hepsi bebegin gelisimsel surecleri engellenmez mudahale edilmez
Toprakmelissa LadyNiss doktorlar emmesine izin verin diyolar ellerimi kendini tanımaya çalışıyo zamanla kendisi bırakır bizimki de öyleydi karışmadım şimdi yapmıyo
kenankaan LadyNiss çözüm, emmesine izin vermek. Oral dönem başlıyor, emmeleri çok normal, gelişiminin bir parçası. Engel olmayın
LadyNiss @333 müdahale ediyorsunuz diye bir ön yargı yapmasak mı acaba? Bu platform ne için var bilgi alışverişi için olsa gerek dimi? Engellemeye çalışmaktan ziyade doğru olanı öğrenip uygulamaya çalışıyoruz diyelim biz buna ne dersiniz ?