Atlasligunler Biberon ile mama veriyorum. Biberon ictigi gun memeyi emmek istemiyor. Kaşıkla da yarisindan cogu uzerine dökülüyor. Enjektor ile mama versem nasil olur meme reddine karsi iyi bir yontem mi sizce? Bu yöntem ile bebegini besleyenler var mi?
Sgnnn Atlasligunler birden çok hızlı gidiyor enjektör çok zor oluyor. Ben ilk doğduğunda serçe parmağımı emdirerek veriyordum ebe öğretmişti canım. İnce bir katater yardımıyla oradan mama gidiyordu