Yoncalya19 Hanımlar merhaba ben 1aylık bebeğime. Sab simplex ve aguline kullanıyorum. iyi geldi. Kullananlar var mı? Ve kaç ay kullandınız???
Fatos_8 Yoncalya19 bende kullanıyorum canim iyi geldi bizede 1 ay 16 günlük bebeğim şimdi rahatsız oldukça veriyorum her gün değil Yoncalya19
Tugce1338 Yoncalya19 ben sab simplex kullanıyorum daha önce düzensiz kullandım gazı oldukça veriyordum. Hiç faydası olmadı sonra doktorum düzenli kullanmamı söyledi,o günden beri daha iyiyiz
Ummuselim Yoncalya19 ben ilk aguline kullandım fayda etmedi zateb içeriğinde şeker varmış kullanmamak daha iyi. Sonra nurse harvey in şurubunu ve sap simpleksi aynı anda kullandırdı doktor öyle rahatladık baya zaten 4 buçuk aylık olunca gaz sıkıntısı bitti
aylinasikk Yoncalya19 canı Yoncalya19 canım benim bebeğim şu an 4 aylık doğduğundan beri çok gazlı bir bebekti 3. ayına kadar kullandım ama düzenli bir şekilde 1 gün vermesem kötü oluyodu şu an çok şükür geçti kalmadı bişeyimiz. Düzenli kullan derim 😊
Yoncalya19 Fatos_8 doktorum düzenli kullan defi yoksa bi faydası olmazmış ama içimde kullanmasam sizin gibi olduğu zamanmı versem diye geçmiyor deil☺️
Fatos_8 Yoncalya19 ilk zaman bende kullandım düzenli 1 hafta kadar iyi geldi bıraktım sonra smdi arada veriyorum cnm hepten kesmedim
Gull Bende aguline kullandım ama düzenli olarak kullandım çok gazlı bir bebeğim vardı 4buçuk ay kesintisiz kullandım diye bilirim
Yoncalya19 Gull Tugce1338 peki tek ürün olacakmış kullandınız ? Ben ikisini kullanıyorum birde Tuğçe san simplexi ne kadar süre kullandın?
Tugce1338 Yoncalya19 bana doktorum bio gaia da verdi aynı anda kullanıyorum. Bebeğim 47 günlük daha bir haftadan beri kullanıyoruz
Ummuselim Yoncalya19 Yoncalya19 instagramınız varsa mühendisinizle incelemiş sayfasında 2ocak tarihli gönderisinde var
aylinasikk Nbl probiotic damla neo baby gripe mixture şurup kullandım daha sonra sab simlex damla aldım bize çok iyi geldi 3. ayımızda gazımız kalmamıştı hiç