Ygzpri bende çok az denemiştim kolikti bebeğim artık ne yapacağımızı şaşırmıştık ama zararlıymış .ben çok az miktarda ve bir kaç kez kullanmıştım.kolikse bebeğiniz faydası yok neler denedim yapmam dediğim neleri yaptım😞gaz damlası ile probiyotik verin düzenli masaj yapın bu süreci geçirmeye çalışın çünkü tamamen geçirecek bir ilaç bitki yok.ben reflü yatağını çok kullandım bu dönemde yüzü üstü yatırıp masaj yaptırıyordum o sakinleştiriyordu.