Ptesden beri bebeğim çok kötü 4.5 aylık ciğerleri enfeksyon kapmış ve balgam atamıyor buhar yapıyorum ama hala aynı bugun yine de gittik iğne yazdı. Ne zaman geçer akıllı bi oğlum vardı geceden beri aglıyor azıcık uyuyup uyanıyor bişey yemiyor ve dişde çıkarıyor. Benim gibi aynı durumu yaşayan varmı