Kızlar merhabalar deneyimlerinize ihtiyacım var kızım ağustos ayında 2 yaşına girecek suan 22 aylık sadece memeyle uyuyor ıkı gundur elde carşafla sallamayla uyutuyorum en azından unutsun diye öğlenleri. İlk sorum su memeyle uyumayı bıraktırma işini nasıl bıraktırabilirim tekniğim dogru mu yoksa buna da mı alışır 2. Sorum şu yazın meme bıraktırılmaz diyorlar sizce son çare meme bıraktırsam yaz ayında dedikleri gıbı sıkıntı mı olur bahar mevsımını mı beklemelıyım