defnekokusu_ Merhabalar anneler 2,5 aylık bebeğim var ama salyası akıyor diş için erken değil mi neden olabilir acaba fikri olan söyleyebilir mi
SeninAnnenBirMelektiYavrm defnekokusu_ Bizim de 2 aylıkken başladı salyaları akmaya ama dişi 8 aylık çıktı
MerveKayraTugra Benim oğlumun da salyası akıyor. Diş diye düşünüyorum. Çünkü büyük oğlum 4. ayda 2 tane çıkarmıştı.
Ugurluyolum Tükürük salgısı arttığı için baş edemiyolar.. Normal bir süreç sonradan azalıyo bazı pozisyonlarda akıtıyo diş çıkarken tekrar başlıyo.. Bu arada onla alakası yok ama yüz üstü bırakıyomusun bebeğini
defnekokusu_ Ugurluyolum yüz üstü bırakıyorum bazen ama o pozisyonu sevmiyor hemen huysuzlanıyor o yüzden geri kaldırıyorum neden sordunuz acaba
Ugurluyolum defnekokusu_ çok faydalı ilk zamanlarda kasları gelişmediği için huyduzluk yapıyolar bol bol yapın 🥰
Alparslan_habip Benim bebeğimde 2 aylık oldu önceden yoktu şimdi yeni başladı ama aynı zamanda reflüsü de var