Merhaba anneler 2 ay 15 günlük bir oğlum var 10 günlükken ağlama krizlerimiz başladı doktor kolik teşhisi koydu kolik mama damlalar kullandım şuan gaz kalmamış tüm muayanesi normal çok iyi ama beşikte durmuyor kucakta durmuyor sebepsiz yere hep ağlayan bir oğlum var sizin de böyle miydi bir tanıdığım türbeye götürdüm durdu ağlaması dedi lütfen olupta tavsiye verecekler gelsin çok yıprandım