Alerjik bebeğim var sütüm fazla olmasına rağmen bebeğime yaramadı çünkü inek sütü alerjisi vardı. Diyete başladım aynı zamanda alerjik mama kullanmam önerildi. Mama + meme olarak gidiyorduk. Ama bebeğim memeyi istemiyor artık ne yaparsam yapayım asla emmiyor uykusunda bile.. Bu arada bebeğim 7 buçuk aylık. Önerilerinizi bekliyorum lütfen görüp geçmeyin