Kızım 16 aylık yürürken ayağı takıldı sert şekilde ellerinin üstüne düştü burnuda çarpmış olacak ki hafif şişti ve ayağa kaldırdıktan bi kaç saniye sonra bir kaç damla kanadı ellediğimde acı yok ve bişey hissedilmiyor oynatıncada sorun gözükmüyor ama hafif şişti ne yapmalıyım sizce doktora başvurayım mı